do sit cillum cupidatat laboris
Mariusz Słowik Head of design
Spis treści:
Streszczenie:
Przekonujący landing page sprawia, że opłaca się kupować ruch nawet z najdroższych słów kluczowych w Google. To prosta ekonomia. Wystarczy 2x skuteczniejszy landing page, aby pozyskiwać 2x więcej klientów z takiego samego budżetu na reklamy. W praktyce można osiągnąć jeszcze więcej.
Jak działa Landing Page?
Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.
Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.
Mówiąc prosto, Landing Page to wysoko wyspecjalizowana strona ofertowa, która maksymalizuje zwrot z inwestycji w marketing internetowy.
Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.
Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.
W internecie wygrywają Ci, którzy rozumiejąswojego klienta lepiej niż konkurencja!
Długie landingi, zawierające szczegółowe informacje notują do 80% lepsze wyniki sprzedażowe
Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.
Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.
Firmy z 31-40 landingami pozyskują 7 razy więcej kontaktów do potencjalnych klientów niż marki posiadające 1-5 stron docelowych
1-5 lading pages
31-40 landing pages