do sit cillum cupidatat laboris

Mariusz Słowik
Head of design

Spis treści:

Nagłówek
Nagłówek
Nagłówek
Nagłówek
Nagłówek
Nagłówek

Streszczenie:

Przekonujący landing page sprawia, że opłaca się kupować ruch nawet z najdroższych słów kluczowych w Google. To prosta ekonomia. Wystarczy 2x skuteczniejszy landing page, aby pozyskiwać 2x więcej klientów z takiego samego budżetu na reklamy. W praktyce można osiągnąć jeszcze więcej.

Jak działa Landing Page?

Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.

Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.

Mówiąc prosto, Landing Page to wysoko wyspecjalizowana strona ofertowa, która maksymalizuje zwrot z inwestycji w marketing internetowy.

Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.

Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.

W internecie wygrywają Ci, którzy rozumiejąswojego klienta lepiej niż konkurencja!

14%

Długie landingi, zawierające szczegółowe informacje notują do 80% lepsze wyniki sprzedażowe

Landing page jest naturalną kontynuacją przekazu zawartego w reklamie lub linku, który doprowadził odwiedzającego na stronę. Rozwija ten przekaz, kieruje uwagę odwiedzającego w stronę pojedynczego, bardzo konkretnego celu.

Idealne dopasowanie do świata odbiorcy pozwala zrealizować taki scenariusz.

Firmy z 31-40 landingami pozyskują 7 razy więcej kontaktów do potencjalnych klientów niż marki posiadające 1-5 stron docelowych

1-5 lading pages

31-40 landing pages